Unstoppable Norwegians
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Unstoppable Norwegian er en norsk MW2 clan som er klar for å knuse alle klaner.
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Søknad For XI_Juve_XI / Thomas

Go down 
4 posters
AvInnlegg
XI_Juve_XI

XI_Juve_XI


Antall Innlegg : 4
Join date : 11.04.2010
Bosted : Lofoten

Søknad For XI_Juve_XI / Thomas Empty
PosteTema: Søknad For XI_Juve_XI / Thomas   Søknad For XI_Juve_XI / Thomas EmptySøn Apr 11, 2010 10:13 pm

PNS: XI_Juve_XI

Alder: 13

Msn/skype:Thomas_call_of_duty@hotmail.com ( Bruker ikke den så ofte ) Har ikke Skype

vilke våpen du liker/Råle: Bruker veldig mye Sniper ( Intervention ) og UMP45.
Sniper Og Rusher

Hvorfor du vil joine: Syntes det hørte ut som en god klan, har spilt sammen med noen andre fra klanen som var god, derfor tror jeg dere er et godt valg Wink Pluss jeg liker og spille sammen med andre jeg kjenner Cool

Litt om det selv: Er vanskelig og si, spiller vell mest i helgene, er ikke lenge siden jeg bynte å spille, men tror jeg skulle klare meg godt i TryOut. Kan ikke du spørre om den faktaen du trenger? Wink er veldig vanskelig og skrive ting om meg selv Razz
Til Toppen Go down
XI_Juve_XI

XI_Juve_XI


Antall Innlegg : 4
Join date : 11.04.2010
Bosted : Lofoten

Søknad For XI_Juve_XI / Thomas Empty
PosteTema: Re: Søknad For XI_Juve_XI / Thomas   Søknad For XI_Juve_XI / Thomas EmptyOns Apr 14, 2010 2:25 pm

vist ikke dere svarer snart går jeg over til et annet clan!!
Til Toppen Go down
Sondre-95

Sondre-95


Antall Innlegg : 12
Join date : 18.03.2010
Age : 28
Bosted : Bergen

Søknad For XI_Juve_XI / Thomas Empty
PosteTema: Re: Søknad For XI_Juve_XI / Thomas   Søknad For XI_Juve_XI / Thomas EmptyOns Apr 14, 2010 6:20 pm

du, Juve dude? jeg vet ikke om BIink999 er innpå så ofte, skal få snakket med han... Very Happy
Til Toppen Go down
XI_Juve_XI

XI_Juve_XI


Antall Innlegg : 4
Join date : 11.04.2010
Bosted : Lofoten

Søknad For XI_Juve_XI / Thomas Empty
PosteTema: Re: Søknad For XI_Juve_XI / Thomas   Søknad For XI_Juve_XI / Thomas EmptyOns Apr 14, 2010 6:27 pm

supert takk Wink
Til Toppen Go down
Blink999
Admin



Antall Innlegg : 21
Join date : 17.03.2010

Søknad For XI_Juve_XI / Thomas Empty
PosteTema: Re: Søknad For XI_Juve_XI / Thomas   Søknad For XI_Juve_XI / Thomas EmptyOns Apr 14, 2010 10:34 pm

Hallo.. takk for at du søker til clanen jeg skal begynne og spille enda mer en det jeg har gjort. Vi tar tryo på deg neste helg. jeg kan ikke denne helgen.. Sondre ikke svar på disse meldingene jeg skal svare først!!
Til Toppen Go down
https://norways-mw2.norwegianforum.net
XI_Juve_XI

XI_Juve_XI


Antall Innlegg : 4
Join date : 11.04.2010
Bosted : Lofoten

Søknad For XI_Juve_XI / Thomas Empty
PosteTema: Re: Søknad For XI_Juve_XI / Thomas   Søknad For XI_Juve_XI / Thomas EmptyOns Apr 14, 2010 10:53 pm

supert! Wink sender du meg en melding på ps3'en når vi begynner?
Til Toppen Go down
Sondre-95

Sondre-95


Antall Innlegg : 12
Join date : 18.03.2010
Age : 28
Bosted : Bergen

Søknad For XI_Juve_XI / Thomas Empty
PosteTema: Re: Søknad For XI_Juve_XI / Thomas   Søknad For XI_Juve_XI / Thomas EmptyOns Apr 14, 2010 11:12 pm

okei da, skal jeg slutte og prøve og få folk inni clanen og da... jeg fikk han til å prøve
Til Toppen Go down
Blink999
Admin



Antall Innlegg : 21
Join date : 17.03.2010

Søknad For XI_Juve_XI / Thomas Empty
PosteTema: Re: Søknad For XI_Juve_XI / Thomas   Søknad For XI_Juve_XI / Thomas EmptyTor Apr 15, 2010 5:44 pm

DET ER SAMMA FAEN OM DU FIKK HAN INN. JEG ER LEDER JEG SKAL SVARE PÅ MELDINGENE!!.. dET MÅ DU FÅRSTÅ.. JEG DRITER I OM DUUUUU FIKK HAN INN JEG SKAL ALTID SVARE PÅ DE FØRST..!!!!!!!!!!!!! Og vi har 2 tryoer til helge netsen skal og ha!!
Til Toppen Go down
https://norways-mw2.norwegianforum.net
Sondre-95

Sondre-95


Antall Innlegg : 12
Join date : 18.03.2010
Age : 28
Bosted : Bergen

Søknad For XI_Juve_XI / Thomas Empty
PosteTema: Re: Søknad For XI_Juve_XI / Thomas   Søknad For XI_Juve_XI / Thomas EmptyTor Apr 15, 2010 7:03 pm

jævla sure kuk, helvette heller
Til Toppen Go down
Pendy95




Antall Innlegg : 4
Join date : 18.03.2010
Age : 29
Bosted : Norge :D

Søknad For XI_Juve_XI / Thomas Empty
PosteTema: Re: Søknad For XI_Juve_XI / Thomas   Søknad For XI_Juve_XI / Thomas EmptyTor Apr 15, 2010 11:27 pm

Blink999, du må jo regne med at noen av medlemene svarer på søknader og sånn hvis du ikke gjør det selv.. Razz
Til Toppen Go down
Sondre-95

Sondre-95


Antall Innlegg : 12
Join date : 18.03.2010
Age : 28
Bosted : Bergen

Søknad For XI_Juve_XI / Thomas Empty
PosteTema: Re: Søknad For XI_Juve_XI / Thomas   Søknad For XI_Juve_XI / Thomas EmptyFre Apr 16, 2010 7:51 pm

og i tillegg svarte jeg ikke, sa at jeg skulle få deg innpå siden her...
Til Toppen Go down
Sponsored content





Søknad For XI_Juve_XI / Thomas Empty
PosteTema: Re: Søknad For XI_Juve_XI / Thomas   Søknad For XI_Juve_XI / Thomas Empty

Til Toppen Go down
 
Søknad For XI_Juve_XI / Thomas
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Søknad for Sondre
» Søknad, Pendy95
» Søknad Andreas=netsen
» medlem søknad bror21

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Unstoppable Norwegians :: Søknad sjeme Les dette før dere skriver sjemaet viktig!!-
Gå Til: