Unstoppable Norwegians
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Unstoppable Norwegian er en norsk MW2 clan som er klar for å knuse alle klaner.
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 Søknad Andreas=netsen

Go down 
2 posters
AvInnlegg
netsen




Antall Innlegg : 3
Join date : 21.03.2010

Søknad Andreas=netsen Empty
PosteTema: Søknad Andreas=netsen   Søknad Andreas=netsen EmptySøn Mar 21, 2010 2:13 pm

Hei, jeg heter Andreas og har lyst å joine deres clan. det står at man må være 13 år, jeg er 12 men blir 13 om 1 dag. Har bursdag 22 mars, jeg spiller mest som rusher og assult rifle. Men dere kan velge hva jeg skal være hvis jeg greier meg på tryo. Jeg bor i Horten i Vestfold og går på fotball, og er aktiv. Men jeg kommer til å være aktiv spiller for dere så mye jeg kan. Psn min er netsen. Historien bak meg er at jeg mista nettverket på over 50 dager. Vi kjøpte nytt nettverket fra canal-digital, men etter litt over en månde så fikk playstationen (ylod) yellow light of death. Familien min prøvde å fikse den, men det gikk ikke. Det verste var at mw2 var inni. Jeg måtte skru opp hele og ta det ut. Heldigvis så greide jeg det. Så nå til bursdag kommer jeg til å få penger til en ny ps3 Razz. Men det som er positivt er det at psn brukeren:netsen er lagret på database hos sonny. Men jeg har ikke kommet i prestige ennå. På grunn av at jeg har mista så masse tid jeg har snakka om! Så dere i Un bare vet at jeg er i 64-66.


Hilsen Andreas Bull Gjertsen
Til Toppen Go down
Blink999
Admin



Antall Innlegg : 21
Join date : 17.03.2010

Søknad Andreas=netsen Empty
PosteTema: Re: Søknad Andreas=netsen   Søknad Andreas=netsen EmptyTor Mar 25, 2010 7:58 pm

Takk for at du har Søkt til uN.. Men det jeg vil vite er om du søker til andre lage eller elite lage. Og om du får spille snart. Hvis du får spille snart adder du Biink999.. Eller Steffen_999 for tryo. Vi fåre trekker på tryoen at du får mer en 300 i snitt.. Gratulerer med dagen.. sier jeg nå litt for sent men men.. Jeg har burstag 22 mars og:D.. Så add biink999 eller Steffen_999 for tryo jeg er mest leder han er co leder:D.. lykke til med tryoen!!Wink
Til Toppen Go down
https://norways-mw2.norwegianforum.net
netsen




Antall Innlegg : 3
Join date : 21.03.2010

Søknad Andreas=netsen Empty
PosteTema: Re: Søknad Andreas=netsen   Søknad Andreas=netsen EmptyOns Mar 31, 2010 5:56 pm

Tusen takk! Gratulerer med dagen på etterskudd. Men jeg har gjerne lyst å komme inn i clanen. Og jeg vil ikke miste kontakten din med venn. Jeg har addet blink999, som jeg skjønte måtte jeg adde biink999 eller steffen999. så jeg har tenkt til å adde deg nå Smile. Jeg har lyst å starte på 2 laget på grunn av at jeg har lyst komm inn. enn å ikke komme inn. så jeg kan være 100% sikker på at jeg kommer inn Wink


Andreas Bull Gjertsen

Horten
Til Toppen Go down
Blink999
Admin



Antall Innlegg : 21
Join date : 17.03.2010

Søknad Andreas=netsen Empty
PosteTema: Re: Søknad Andreas=netsen   Søknad Andreas=netsen EmptyTor Apr 01, 2010 3:20 am

Hehe, det gjør det mye letere for oss.. for vi er nesten fult på elite lage.. Du kan få tryoen i morgen eller på fredag:)..
Til Toppen Go down
https://norways-mw2.norwegianforum.net
netsen




Antall Innlegg : 3
Join date : 21.03.2010

Søknad Andreas=netsen Empty
PosteTema: Re: Søknad Andreas=netsen   Søknad Andreas=netsen EmptyFre Apr 02, 2010 4:53 pm

Unskjyld men, jeg er hos faren min akkurat nå! Sad Men når jeg kommer tilbake til moren min. Da blir det action Very Happy
så jeg ser veldig opp til at jeg kommer inn Wink
Til Toppen Go down
Sponsored content





Søknad Andreas=netsen Empty
PosteTema: Re: Søknad Andreas=netsen   Søknad Andreas=netsen Empty

Til Toppen Go down
 
Søknad Andreas=netsen
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Søknad for Sondre
» Søknad, Pendy95
» medlem søknad bror21
» Søknad For XI_Juve_XI / Thomas

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Unstoppable Norwegians :: Søknad sjeme Les dette før dere skriver sjemaet viktig!!-
Gå Til: